Saturday, May 7, 2011

rinduu hangg ;]


Purplee dayy ;]
lovee diss pictt so muchss <3

Biee , tergamakk hangg kan .
mesejj ak chaim thoo , slamber hangg makie ak cem tuhh .
hang kata ak betina bodohh ?
slam nyy yg dahh cukup setahun and dah brapa bulan tah .
slmaa nyy hangg coup nawn betinaa bodohh lha ?
tergamak kan hangg .
cukopp bertuah ak onlinee , still btao kao .
tapii dah kao tidoo , ak chatt lha luw nawn mmbe ak .
kao engatt kao mia kesalahan , mstyy tak engatt ewn ?
okayy . 
kao pegii beejayy , ak maafkan kao dgnn sengg jehh weyy .
ak senyumm , tapii dalam hatii ak ni perittt weyy .
ak dah lamaa bertahan nawn hangg sygg . ramaii orgg kata " breakk " jela aliaa , hangg snggoop ka bertahann nawn dea ?
ak jawabb " yeahhh , mmunkk ak sanggop and bertahan sume yg hangg buad sebb ak mmunkk tk bule lepaskan hangg lhaa ^^ "
tapii adee hangg pk sume tho  sygg ?
 takk kann .
sokayy la weyy .
aku mmunkk orgg layan ak chaim nyy , bahagia rasanya .
sejujurnya , dulu bilee ak kata " ak nakk mati , sakedd . tak tahan "
kau akan kuad kan semangatt aku dan kata " jgn ckpp cmtu " ap lha moa .
bilee ak sakedd , kao jaga ak sungguhh .
 tapii skunkk , bile aku mesejj kao kate ak nak mati tak tahan moa .
kao tkde respon cm dulu .
kao takk bgyy ak semangatt .
kao pandangg muke ak ponn tak .
kao bosann nawn ak eyy ?
Biee , tlonkk jgn seksa aku cmnyy eyy.
akad perasaan . kao tk kesian kehh tgowk aku ny .
ak dahh lemahhh .
ak takk mampu buadd papee .
slma nyy ak ad masalah , kao bgyy semangatt yg gilaa-2  .
tpyy skunkk , hilangg smoa thoo !
aku mcm daa tak bermakna depan kao .
betoll eyy , kao bosan nawn ak eyy ?
Hmm .
sokayy la sygg .
 ilappchiuu <3 ;]

p/s ; mata akuu lebam bukan sebb nagess derr , sbb tido tak ckupp * kaverr ;(


LIKE Lah Kawan

No comments:

Post a Comment

 
OFFICIAL BY NADYA SIMPSON'©